ABD Eğitim Bakanı nedir?



ABD Eğitim Bakanı, Amerika Birleşik Devletleri'ndeki eğitim ile ilgili konuları anaokulundan kolejlere ve üniversitelere kadar yöneten federal kurum olan Eğitim Bakanlığı'nın başkanıdır. Amerika Birleşik Devletleri'ndeki eğitim, pek çok başka ülkede olduğu gibi, yüksek oranda merkezileşmediği için, sekreterin görev ve yetkilerinin kapsamı oldukça sınırlıdır faizsiz kredi veren bankalarve departmanın kendisi aslında tartışmalıdır. Bazı muhafazakârlar, Eğitim Bakanlığı'nın federal hükümetin mantıksız müdahalesini temsil ettiğine inanıyor ve bunu yıkıldığını görmek istiyorlar.
ED, bilindiği üzere, 1979'da Başkan Jimmy Carter'ın o zamanki Sağlık, Eğitim ve Refah Bölümü'nü iki ayrı ajansa ayırması ve iki Kabine düzeyindeki pozisyonunu oluşturmasıyla kuruldu: ABD Eğitim Bakanı ve ABD Sekreteri Sağlık ve İnsan Hizmetleri. ED, en küçük kabine düzeyindeki ajanstır ve hükümetteki aynı mertebede diğer ajanslardan çok daha az çalışanı ve programı vardır.
Her yeni başkan, bir Eğitim Sekreteri atamaktan sorumludur ve başkan, tipik olarak Amerikan eğitimine yönelik hedeflerini destekleyecek birini seçer. Seçim, Senato teyit duruşmasına tabidir ve senatörlere ve Amerika Birleşik Devletleri halkına, uygun olmayan bir şekilde algılanabilecek adayları reddetme şansı tanıyabilir. Kabine düzeyinde bir memur olarak, Eğitim Sekreteri ABD başkanlığı ardılına uygun durumdadır, ancak pozisyon 16'da olduğu için, bir Eğitim sekreterinin hiçbir zaman ofise girmeye zorlanmayacağı muhtemeldir.
Başkanlık kabinesinin bir üyesi olarak, ABD Eğitim Bakanı, başkanla eğitim ile ilgili politika konularını tartışmaktan ve Amerikan eğitimini şekillendirecek politikalar önermekten sorumludur. Ayrıca, Amerikan eğitim sistemindeki sorunları, kredisiz borç paramezun oranlarından Amerikan kolejlerinin değişen demografilerine kadar değişen konularda bilgilendirir .
Eğitim Bölümü'nün en önemli rollerinden biri, eğitim ile ilgili istatistiklerin korunmasıdır, böylece bu veriler ülkedeki eğitim durumunu değerlendirmek ve iyileştirilmesi gereken alanları belirlemek için kullanılabilir. ED ayrıca, üniversite öğrencilerine maddi yardım sağlayan Federal Öğrenci Yardımı Bölümü'ne, özel eğitim, İngilizce öğrenen öğrenciler, göçmen eğitimi ve eğitim alanındaki medeni haklar gibi konularla ilgilenen bölümlere ev sahipliği yapmaktadır .

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İletişim Kutusu nedir?

Adres Çubuğu nedir?

Bilgisayar Acil Durum Müdahale Ekibi Nedir?