Advergam Nedir?



Reklamcılığın önemli bir rol oynadığı oyunları tanımlamak için kullanılan, “reklam” ve “oyun oynama” yı birleştiren bir bağlantı noktası olan advergaming. Her biri bir şirketi veya ürünü tanıtmak için tasarlanan ve reklamlarda advergames kullanımı giderek yaygınlaşan bir dizi farklı reklama sahiptir. Advergames çevrimiçi ve çevrimdışı olarak görülebilir uygun faizli konut kredisive reklam ve oyun arasındaki çizgi bazen çok ağır bir şekilde bulanıklaşır.
Hat rekorunun üzerinde, reklamlar açık ve aslında oyunun ayrılmaz bir parçası olabilir. Şirket web sitelerindeki oyunlar, bir şirketin ürünleri ile disk üzerinde ücretsiz olarak dağıtılan oyunlar gibi, yukarıdaki çizgi yaklaşımının bir örneğidir. Bu tür bir reklam oynama, ekranın kenarlarındaki reklamlar ve geçişler sırasında gösterilen reklamlar dahil olmak üzere oyuna dahil edilen reklamlar içerebilir ve şirketin ürünü oyunda bir rol oynayabilir. oyun.
Hat rekorunun altında doğada daha gizlidir. Bu tür bir reklam oyununda insanlar sıradan bir oyun oynuyor olabilir, ancak ürün tanıtımları akıllıca oyuna gömülür. Örneğin, bir araba oyununda, oyuncular gerçek ürünleri tanıtan reklam panolarını geçecekler, ya da bir kişi bir seviye kazanınca ya da oyunu yendiğinde, bir şirket ya da organizasyon tebrik ekranına sponsor olabilir. Bazı askeri araçlar, oyuncuları oyunun üstesinden geldikten sonra promosyon malzemelerini sergileyen ücretsiz oyunlar dağıtarak, bir işe alma aracı olarak çizgi tekniklerinin altında kullanmışlardır.
Hat rekoru ile bu tanıtım tekniğine başka bir yaklaşımdır. Çizgi oyunları aracılığıyla, insanlar oyunun dışında bağlantılar, web siteleri ve promosyon malzemeleri ile etkileşime girer. Alternatif Gerçeklik Oyunları (ARG'ler) bu tür bir reklam oyununun bir örneğidir. ARG'ler ürünleri, televizyon şovlarını ve şirketleri tanıtmak için kullanılmıştır. Çizgi teknikleri sayesinde çoğu zaman övgüye uğrarlar çünkü oyunu yenmek isterlerse kullanıcıları doğrudan en kolay kredi kartı veren bankaek materyalle meşgul etmeye zorlarlar.
Reklam hakkında bazı eleştiriler dile getirildi. Çocuklar, özellikle promosyonlar ve gerçek oyun arasında ayrım yapamadıkları zaman reklamlara karşı çok hassas olabilirler ve çocukluk sağlığı ve beslenmesi ile ilgili endişe duyulan insanlar tarafından abur cubur pazarlaması için oyunların kullanımı hedeflenmiştir. İnsanları ürün satın almaya yönlendirmek için manipülatif reklam teknikleri kullanımı da eleştirildi. Eleştirmenler, reklamın açık olduğu zaman oyuncuların kendileriyle etkileşime girmek isteyip istemediklerini belirlerken, zanaatsal yerleştirilmiş reklamların daha ince ve bazen de daha hassas olduğunu belirtti. daha kalıcı mesaj. Bu, elbette, tam olarak neden aşağıdaki gibi ve çizgi teknikleri ile şirketler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İletişim Kutusu nedir?

Alan analizi nedir?

Adres Çubuğu nedir?