Advergam Nedir?
Reklamcılığın önemli bir rol oynadığı oyunları tanımlamak
için kullanılan, “reklam” ve “oyun oynama” yı birleştiren bir bağlantı noktası
olan advergaming. Her biri bir şirketi veya ürünü tanıtmak için tasarlanan ve
reklamlarda advergames kullanımı giderek yaygınlaşan bir dizi farklı reklama
sahiptir. Advergames çevrimiçi ve çevrimdışı olarak görülebilir uygun faizli konut kredisive reklam
ve oyun arasındaki çizgi bazen çok ağır bir şekilde bulanıklaşır.
Hat rekorunun üzerinde, reklamlar açık ve aslında oyunun
ayrılmaz bir parçası olabilir. Şirket web sitelerindeki oyunlar, bir şirketin
ürünleri ile disk üzerinde ücretsiz olarak dağıtılan oyunlar gibi, yukarıdaki
çizgi yaklaşımının bir örneğidir. Bu tür bir reklam oynama, ekranın
kenarlarındaki reklamlar ve geçişler sırasında gösterilen reklamlar dahil olmak
üzere oyuna dahil edilen reklamlar içerebilir ve şirketin ürünü oyunda bir rol
oynayabilir. oyun.
Hat rekorunun altında doğada daha gizlidir. Bu tür bir
reklam oyununda insanlar sıradan bir oyun oynuyor olabilir, ancak ürün
tanıtımları akıllıca oyuna gömülür. Örneğin, bir araba oyununda, oyuncular
gerçek ürünleri tanıtan reklam panolarını geçecekler, ya da bir kişi bir seviye
kazanınca ya da oyunu yendiğinde, bir şirket ya da organizasyon tebrik ekranına
sponsor olabilir. Bazı askeri araçlar, oyuncuları oyunun üstesinden geldikten
sonra promosyon malzemelerini sergileyen ücretsiz oyunlar dağıtarak, bir işe
alma aracı olarak çizgi tekniklerinin altında kullanmışlardır.
Hat rekoru ile bu tanıtım tekniğine başka bir yaklaşımdır.
Çizgi oyunları aracılığıyla, insanlar oyunun dışında bağlantılar, web siteleri
ve promosyon malzemeleri ile etkileşime girer. Alternatif Gerçeklik Oyunları
(ARG'ler) bu tür bir reklam oyununun bir örneğidir. ARG'ler ürünleri,
televizyon şovlarını ve şirketleri tanıtmak için kullanılmıştır. Çizgi
teknikleri sayesinde çoğu zaman övgüye uğrarlar çünkü oyunu yenmek isterlerse
kullanıcıları doğrudan en kolay kredi kartı veren bankaek materyalle meşgul etmeye zorlarlar.
Reklam hakkında bazı eleştiriler dile getirildi. Çocuklar,
özellikle promosyonlar ve gerçek oyun arasında ayrım yapamadıkları zaman
reklamlara karşı çok hassas olabilirler ve çocukluk sağlığı ve beslenmesi ile
ilgili endişe duyulan insanlar tarafından abur cubur pazarlaması için oyunların
kullanımı hedeflenmiştir. İnsanları ürün satın almaya yönlendirmek için
manipülatif reklam teknikleri kullanımı da eleştirildi. Eleştirmenler, reklamın
açık olduğu zaman oyuncuların kendileriyle etkileşime girmek isteyip
istemediklerini belirlerken, zanaatsal yerleştirilmiş reklamların daha ince ve
bazen de daha hassas olduğunu belirtti. daha kalıcı mesaj. Bu, elbette, tam
olarak neden aşağıdaki gibi ve çizgi teknikleri ile şirketler.
Yorumlar
Yorum Gönder